29 april 2009

Grattis Kulo-strulo!

Kulan är så glad och sprallig idag...Och inte undra på det. Han ska bli pappa. Ja, ni såg rätt! Hans tjej Tina ska få bebisar, det har dom kollat idag hos doktorn. Undrar hur det känns? Man ska visst bli rund som en boll. Och så hörde jag att man inte vill äta... hmm... hur kan man inte vilja äta??? Kan jag inte förstå. Jag har just nu ikväll fått jättegod mat. Det var så gott att när jag hade ätit upp min mat smög jag till Mara (utan att matte eller husse såg mig) för hon är så snäll och så åt jag upp hennes mat också! Mätt och belåten blev jag!!! Jag är mycket nöjd! Men husse blev inte så glad... Han tror att jag kommer att få ont i magen, men det tror inte jag. Nu är jag ju mätt för en gång skull!
Kolla in http://www.stormkullens.se/ så kan ni se Kulans tjej! Hon är jättesöt och snäll. Det vet jag för jag har träffat henne :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar