15 december 2009

Grattis till mig!!!


Ha! Nu är det min tur att fylla år. Jag blir faktiskt 1 år idag!
Stora damen, jajamensan... och vuxit har jag gjort!
Nu är jag 61,5 cm hög och väger nästan 26 kg, de ni :)
Det betyder alltså att jag har vuxit 6 cm och blivit 6,5 kg tyngre sen min 6 månaders dag. Hmm... matte sa att hon läst att jag inte skulle växa mer än 5 cm från 6 månaders dagen tills dess att jag blev vuxen men det stämmer inte på mig så mycket har jag räknat ut :)

Matte tycker att jag är så fin och duktig!
Jag är faktiskt väldigt duktig på att bära apporten som matte ger mig (om jag nu får skryta lite om mig själv). Jag bär den långa sträckor när vi är ute på promenad. Jag blir så stolt när jag kan!

Jag hälsar GRATTIS till alla mina 12 syskon som också fyller 1 år i dag. Hoppas att ni har haft en lika kul födelsedag som jag!

Och sist men inte minst så vill jag skicka en stor blöt puss till min mamma som igår födde mina 14 små syskon! Sköt om dem väl!!! PUSS!!!
Ni kan se dem på http://www.kennel-bilde.dk/

1 kommentar: